Savonkatu 2:sen 1A meni ystävänpäivän aattona vierailemaan hoitokoti Päiväkumpuun.
Oppilaat olivat askarrelleet edellisellä viikolla ystävänpäiväkortit, jotka he jakoivat laulun saattelemina hoitokodin asukkaille. Lisäksi muutama oppilaista lausui runon ja yksi soitti huilua. Tässä vielä sanat varmasti monille tuttuun lauluun ja runoon:

”Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää.
Minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.

Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan.
Kuinka aurinko laskee puiden taakse, ja saa
taivaan punertamaan.
Minä olen vielä pikkuinen, ja siksi tahtoisin. Oppia tän´ 
maailman, paljon paremmin.
Ja kun mä sitten joskus, olen aikuinen. Niin toivon että
oppimasta koskaan lakkaa en. ”
”Ollaan ystäviä jookos
niinkuin ananas ja kookos
ollaan rypäle ja rusina
syödään pipareita tusina
olet minulle tosi tärkeä
ei kukaan saa sydäntäsi särkeä”

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

T. 1 A

vanhat1

vanhat2

