1A oli ensimmäistä kertaa uimassa Helsinginkadun uimahallissa:

Ensin me mentiin koululta bussilla sinne uimapaikkaan. Sit me käveltiin käytävää pitkin pukuhuoneeseen ja sit me otettiin vaatteet pois. Sitten me mentiin suihkuun.

Siel oli kivaa siks, koska siel pysty sukellella. Hyvä, että jalat ylettyi hyvin pohjaan ja pystyi sukeltamaan myös pohjaan. Siellä oli ohjaaja. Siellä oli hyppytorni. Rakib, Santtu ja mä leikittiin haita. Että, musta oli kiva, että minä minä uin siellä uima-altaassa ja se oli kivaa ja sitten siellä sai leikkiä niillä lötköpötköillä. Oli myös kivaa, että minä lähdin sieltä päästä uimaan. Ainakin se oli kivaa että sanottiin, että uikaa vaikkapa kääpiöuintia toiseen päähän ja delfiinihypyillä. Siel oli kivaa ja leikittiin. Kivaa, koska uintiin koiraa ja takaperin. Se oli kivaa sukellella ja leikkii kalastajahippaa. Se oli kivaa ku oli se vapaa-aika. Niin se vapaa-aika oli kivaa. Leikittiin kavereiden kanssa länkkärii. Välineitä oli käytössä.

Sukelsin ja toinen oppilas tuli vastaan minua, vilkutimme toisillemme. Puhuimme toisillemme veden alla. Olimme hippaa uimapötköillä. En osannut uida. Osasin uida koiraa.

Uimassa oli mahtavaa!

uinti

uinti

uinti1

 

