Bloggaajat: Julia ja Huda  4A

Haastattelimme ihmisiä ja kysyimme erilaisia kysymyksiä lauantain koulupäivästä 17.9.2016.

Tässä muutamia vastauksia:

Viihtyisä tapahtuma.

En ole katsonut kasvimaata.

En ole maistanut lehtikaalisipsejä.

Kiva tapahtuma!

Olen katsonut kasvimaata, se on tosi kiva juttu!

puu3

Kiva tapa kerätä luokalle rahaa.

En ole maistanut mitään kasvimaalta.

Olen katsonut kasveja.

Olen maistanut ja tehnyt ruokaa niistä kasveista.

sato4

Herkullisia ruokia ja herkkuja.

Hieno puutarha, sipsit oli hyviä, olen katsonut kasvimaata.

Porkkanoita ollaan käytetty ruokaan.

Hamsteri on tykännyt. Kiva päivä kaiken kaikkiaan.

Erittäin kiva ja hauska tapahtuma.

Olen maistanut lehtikaalisipsejä ja olen kerännyt kasvimaalta erilaisia kasviksia.

puu1

Mukava tapahtuma, tykkään tästä päivästä.

En ole käynyt katsomassa kasvimaata. En ole maistanut koulun omenia enkä mitään muutakaan kasveja koulun puutarhasta.

Olen käynyt katsomassa puutarhaa. Minulle tuli hyvä mieli! Toivoisin, että tapahtuma tapahtuisi uudestaan.

puu4

sato6

